Sunday.

Städar, tvättar och har mej :) Energin är på topp idag! Vaknade vid halv 10 av att Alicia skrek allt vad hon kunde, antagligen fick hon inte som hon ville av pappa haha ;) Nu har vi börjat köra samma som vi gjorde när Alicia var bebis så behöver det inte nli bråk om vem som går upp.. A får sovmorgon på lördagar och jag på söndagar!
Dock är det fortfarande inte schysst enligt mig.. för det är bara jag som är uppe och ränner om nätterna hela veckan lång. Kevin chockade oss lagom mycket, sov som en gris från midnatt tills Anders väckte honom halv tio!! 
Och där trodde ni att jag fick sova hela natten? Icke! Alicia vaknade två gånger :P Ena gången var det en spindel på hennes ben (i hennes drömmar) och andra gången ville hon hem :O Drygt men är ganska van.

Cyklade en mil i förmiddags när grannen och hennes dotter var här en runda, kunde inte komma på när jag annars skulle göra det så fick vara lite osocial där en stund.

Nehej, putsa spegeln i hallen, sen tvätta golvet och dammsuga (i omvänd ordning) på toa !

(och ursäkta röran, jag bygger om!!)



Lämna gärna ett litet spår efter dig....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin





Dessie är en tjej född 87 som bloggar om sin vardag med sambon A, även nämnd som hjärtat, dottern Alicia och sonen Kevin. Huset tar sin lilla tid, skolan kör igång igen samtidigt som dagislämningar, en bebis hemma.. hushållet att sköta.. och såklart bloggen! Follow and enjoy :)


Alicia är ett februaribarn av årsmodellen 2009 och är nu i sina bästa år, enligt henne själv iallafall. Född med hjärtfelet AVSD och opererad. Energisk, babbelmoster och spjuver är tre ord som beskriver finaste Alicia bäst!


Kevin är ett aprilbarn av nyaste årsmodellen och är väldigt efterlängtad, precis som sin syster. Han har en enorm vilja och är en glad bebis. Även Kevin föddes med blåsljud, men hålen i hans lilla hjärta ska växa ihop själva. Alicia kallar Kevin för "stumpestumpan" när han är ledsen ;)

Kolla in min bloppis på reuse.se