Rejtar!

Aftonbladet AB
Om jag ska kolla nyheter så är det 99 av 100 gånger som jag klickar mig in på aftonbladet.se! Det enda som kan vara lite småstörigt är reklamen mellan artiklarna, men man förstår ju att där måste finnas reklam med så de som arbetar på aftonbladet kan få sin lön ;)
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
Spotify AB
Jag vet många som tycker att det är för dyrt med Spotify, en hel hundralapp i månaden. För vad? Jo för musik dygnet runt, nästan all musik som finns, kompisarnas spellistor, sagor till barn.. och man kan spela upp musiken från datorn, tvn, mobilen... u name it! Varför inte? Tycker det är skitbra och vill aldrig göra mig av med Spotify heller. Finns en liten liten nackdel.. att man inte kan spela musik från två olika enheter samtidigt.. men hur ofta händer det?
Nää, spotify äger!
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta

Lämna gärna ett litet spår efter dig....

Håller med, ett liv utan spotify skulle jag nog inte klara av :P

2012-07-23 // 13:17:04




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin





Dessie är en tjej född 87 som bloggar om sin vardag med sambon A, även nämnd som hjärtat, dottern Alicia och sonen Kevin. Huset tar sin lilla tid, skolan kör igång igen samtidigt som dagislämningar, en bebis hemma.. hushållet att sköta.. och såklart bloggen! Follow and enjoy :)


Alicia är ett februaribarn av årsmodellen 2009 och är nu i sina bästa år, enligt henne själv iallafall. Född med hjärtfelet AVSD och opererad. Energisk, babbelmoster och spjuver är tre ord som beskriver finaste Alicia bäst!


Kevin är ett aprilbarn av nyaste årsmodellen och är väldigt efterlängtad, precis som sin syster. Han har en enorm vilja och är en glad bebis. Även Kevin föddes med blåsljud, men hålen i hans lilla hjärta ska växa ihop själva. Alicia kallar Kevin för "stumpestumpan" när han är ledsen ;)

Kolla in min bloppis på reuse.se