Loooonley.

Idag är jag själv med barnen.. nästan hela dagen iaf! Hjärtat skulle ut i skogen med sin syster, utforska lite och kolla stenar (?) och vandra ;) Kan säkert vara spännande!
Kevin sussar gott efter att ha lekt en bra stund i gymmet. Är så sött, han börjar få kontroll över händerna nu men ibland går det ändå inte som han vill och han blir såååå sur!
Alicia sitter och tittar på en Barbie-film.. hennes val inte mitt :P Hon tycker dock att den elaka häxan är läskig..
Och här sitter jag, och fixar med både det ena och det andra. Är luddig i huvudet så trött jag är :/
Syndat har jag gjort och smakat på en del godis när jag tog fram till Alicia.. men så är det lördag också! Och nej, Alicia får normalt sett inte godis mitt på ljusa dagen, men idag fick hon haha ;)'

Hittade den här bilden på Alicia en dag efter hennes hjärt-op. Vi fick låna en rymlig vagn som var lite högre än vår egen som vi faktiskt hade med till Lund.. och vi var såååå kära i den här vagnen.. men tyckte dom var för dyra. Ville gärna sno med den hem ;)
Och vad har vi till Kevin? Joo, en likadan! Fast med lila liggdel och sportchassi höhö :)

Lämna gärna ett litet spår efter dig....

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en underbar kväll :):) Svara gärna på senaste frågan i Q&A - Vilken är din Magnum glass favorit ;) Använder du dig utav Instagram? KRAM

nojjz.blogg.se

2012-07-21 // 16:25:05



» Julia

hör gärna av dig så kan vi följa varandra på bloglovin? :)

2012-07-22 // 20:08:12



Hej sötnos,

Hur är det med dig? kram :)

2012-07-24 // 09:20:16




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin





Dessie är en tjej född 87 som bloggar om sin vardag med sambon A, även nämnd som hjärtat, dottern Alicia och sonen Kevin. Huset tar sin lilla tid, skolan kör igång igen samtidigt som dagislämningar, en bebis hemma.. hushållet att sköta.. och såklart bloggen! Follow and enjoy :)


Alicia är ett februaribarn av årsmodellen 2009 och är nu i sina bästa år, enligt henne själv iallafall. Född med hjärtfelet AVSD och opererad. Energisk, babbelmoster och spjuver är tre ord som beskriver finaste Alicia bäst!


Kevin är ett aprilbarn av nyaste årsmodellen och är väldigt efterlängtad, precis som sin syster. Han har en enorm vilja och är en glad bebis. Även Kevin föddes med blåsljud, men hålen i hans lilla hjärta ska växa ihop själva. Alicia kallar Kevin för "stumpestumpan" när han är ledsen ;)

Kolla in min bloppis på reuse.se