Kräk.

Vilken natt det har varit :/ Alicia har som vanligt vaknat massvis... fast den här natten har hon vaknat och kräkt :S Gråtit i floder har hon med gjort, och jag har knappt sovit..

Har fått i henne knäckemacka och lite tunn saft. Efter nattens fyra spyor så var lilla magen ganska tom! Funderar på om det är en bakterie eftersom Kevin var lös i magen två gånger igår, och spydde efter varannan måltid.. han som normalt sett bajsar var fjärde eller var femte dag och nästan aldrig kräker upp maten. Usch.. jag vill inte!
Blir att hålla barnen i stillhet idag!

Själv har jag en drickapaus i cyklingen.. köra 4km till så är jag klar med milen.

Pratade med mamma innan, usch det hördes att hon var dålig <3 Bli nu bättre och skräm oss inte så! <3

Lämna gärna ett litet spår efter dig....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin





Dessie är en tjej född 87 som bloggar om sin vardag med sambon A, även nämnd som hjärtat, dottern Alicia och sonen Kevin. Huset tar sin lilla tid, skolan kör igång igen samtidigt som dagislämningar, en bebis hemma.. hushållet att sköta.. och såklart bloggen! Follow and enjoy :)


Alicia är ett februaribarn av årsmodellen 2009 och är nu i sina bästa år, enligt henne själv iallafall. Född med hjärtfelet AVSD och opererad. Energisk, babbelmoster och spjuver är tre ord som beskriver finaste Alicia bäst!


Kevin är ett aprilbarn av nyaste årsmodellen och är väldigt efterlängtad, precis som sin syster. Han har en enorm vilja och är en glad bebis. Även Kevin föddes med blåsljud, men hålen i hans lilla hjärta ska växa ihop själva. Alicia kallar Kevin för "stumpestumpan" när han är ledsen ;)

Kolla in min bloppis på reuse.se