Jävla äckel!

Iiiiiiiiiiiiiih! Jag vill inte mer!
Förut idag när jag satt vid datorn så hissade en stoor spindel sig ner från taken och hängde tip 15 cm ifrån mina ögon :O Skrek som en stucken gris gjorde jag och Alicia undrade från ovanvåningen vad jag sysslade med haha. Klarade av att avlägsna mig från soffan och fick ner den vidriga saken på bordet.. så skulle jag slå på den (döööda!).. och den lille jävlen gick till attack! Påminde väldigt mycket om en skorpion faktiskt! Hoppade undan och fäktades med konstiga klor! Blääää! Fick iaf in den i dammsugaren och dammsög sen en massa damm så hoppas han dog!

Och nu då?
Jo nu skulle jag flytta undan de två sista kartongerna i vrummet för att lägga ut det vi ska skydda golvet med när vi målar.. och vad sitter då inte både i hörnan och på en kartong? Stoooora spindlar! Klarade inte av att titta på dom ens eftersom dom var så stora :S Den dom satt på lådan hade ben som var så långa att kroppen var typ 2 cm ifrån lådan :O uuuuuuuuuuuuuuhh!
Puttade fint tillbaka lådorna in i hörnan och satte mej i soffan ist! Hjärtat är snart hemma.. så får han döda dom.. HÅRT!

Brrrr. Ryser i heela kroppen! Hatar verkligen spindlar! Vidrigt! Fördelen är väl att har man spindlar så har man ett friskt hus.. men ändå!!

Lämna gärna ett litet spår efter dig....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin





Dessie är en tjej född 87 som bloggar om sin vardag med sambon A, även nämnd som hjärtat, dottern Alicia och sonen Kevin. Huset tar sin lilla tid, skolan kör igång igen samtidigt som dagislämningar, en bebis hemma.. hushållet att sköta.. och såklart bloggen! Follow and enjoy :)


Alicia är ett februaribarn av årsmodellen 2009 och är nu i sina bästa år, enligt henne själv iallafall. Född med hjärtfelet AVSD och opererad. Energisk, babbelmoster och spjuver är tre ord som beskriver finaste Alicia bäst!


Kevin är ett aprilbarn av nyaste årsmodellen och är väldigt efterlängtad, precis som sin syster. Han har en enorm vilja och är en glad bebis. Även Kevin föddes med blåsljud, men hålen i hans lilla hjärta ska växa ihop själva. Alicia kallar Kevin för "stumpestumpan" när han är ledsen ;)

Kolla in min bloppis på reuse.se