Zombie.

Är äckligt trött, och har ont. Tog alvedon + diklofenak igår.. men hjälpte inte alls :/ Ska kolla med bm imorgon vad hon tycker jag ska göra, kanske få ngt starkare utskrivet? Men tål ju inte hur mkt som helst heller och är ju  jag som är hemma med barnen..
Inte sovit mkt inatt, kom i säng vid ett.. och somnade vid två. Kevin vaknade och var asförbannad vid fyra och när jag äntligen fått honom att lugna sig och somna om.. ja då vaknade Alicia och klockan var halv sex. Det var lixom den sömnen det. Två timmar.
Liten Kevin är inte alls lycklig i sin sitter för tillfället, antar att han börjar bli trött. Slänga igång en film till Alicia kanske.. och mysa ner oss i soffan?Igår städade jag, fixade med ungarna, gjorde klart puréerna, planterade blommor med Alicia, lagade mat, tog tvätten & disken.. tillhör såklart vardagen men med konstant värk.. ja..
Cyklingen ligger på is eftersom jag är förkyld, mindre kul.. men gör plankan iaf!
Glaaaad unge ;) En halvtimme senare grät hon för hon inte fick bada mer ;)

Lämna gärna ett litet spår efter dig....
» mamma

RING BM <3

2012-08-05 // 18:10:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin





Dessie är en tjej född 87 som bloggar om sin vardag med sambon A, även nämnd som hjärtat, dottern Alicia och sonen Kevin. Huset tar sin lilla tid, skolan kör igång igen samtidigt som dagislämningar, en bebis hemma.. hushållet att sköta.. och såklart bloggen! Follow and enjoy :)


Alicia är ett februaribarn av årsmodellen 2009 och är nu i sina bästa år, enligt henne själv iallafall. Född med hjärtfelet AVSD och opererad. Energisk, babbelmoster och spjuver är tre ord som beskriver finaste Alicia bäst!


Kevin är ett aprilbarn av nyaste årsmodellen och är väldigt efterlängtad, precis som sin syster. Han har en enorm vilja och är en glad bebis. Även Kevin föddes med blåsljud, men hålen i hans lilla hjärta ska växa ihop själva. Alicia kallar Kevin för "stumpestumpan" när han är ledsen ;)

Kolla in min bloppis på reuse.se