Månday.

Ojoj, så var det ny vecka.. igen!
Har gett lilleman mat, och sen flaska på det också.. sen deckade han av ngn konstig anledning haha ;)
J är här och hjälper till, och dom har Alicia där ute med.. hon fick ta på sig kläder som hon inte behöver vara rädd om.. så fick hon måla hon med :D Lycklig tjej!
Fick precis veta att T inte finns, är visserligen många år sen jag såg T.. men ändå.. ett känt ansikte i Öa. Många som kommer sakna, och undra <3 Vila i frid T <3

Gick återigen ur gruppen på fejjan som jag startade.
Förstår inte varför vissa bara ska trycka ner, och sparka på den som redan ligger? Ska kanske starta en ny grupp med folk som har lite vett innanför pannbenet? Jag delade med mig av en privat sak, eftersom jag visste att jag kunde få stöd i gruppen. Har man inget stöd o ge kan man fan hålla käft. Klart jag vet varför det blev såhär, men det behöver jag inte höra nu. Jävla apa! Behöver inga energitjuvar i mitt liv, det är tillräckligt jobbigt som det är ändå..

Lite lunch kanske och sen fortsätta plugga?
Inte fått fatt i bm ännu :S

Lämna gärna ett litet spår efter dig....

Sv: Det gör du rätt i :)

Ska beställa ett till mig själv också, tycker det är ett så bra budskap och tycker alla som stöttar och skänker också kan ha ett sånt :)

2012-08-06 // 14:55:46



» Malin

Jag förstår inte varför vissa har behov av att visa pekfinger åt andra. När man frågar får man bara svaret "jag var ju bara ärlig" Men måste man vara så jäkla ärlig alltid? man behöver ju inte alltid säga vad man tycker och tänker! De kanske skulle börja bli lite ärliga mot sig själva innan de börjar ge sig på andra? Och med tanke på att man är i en grupp där folk öppnar sig och pratar om lite känsliga saker kanske man skulle ha lite respekt och backa tillbaka lite med sina "ärliga åsikter" Stå på dig Dessie!

2012-08-07 // 08:59:09



» Hanna

Vad va de för grupp gumman? Nä såna behöver man inte i sitt liv!

2012-08-07 // 20:20:08




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin





Dessie är en tjej född 87 som bloggar om sin vardag med sambon A, även nämnd som hjärtat, dottern Alicia och sonen Kevin. Huset tar sin lilla tid, skolan kör igång igen samtidigt som dagislämningar, en bebis hemma.. hushållet att sköta.. och såklart bloggen! Follow and enjoy :)


Alicia är ett februaribarn av årsmodellen 2009 och är nu i sina bästa år, enligt henne själv iallafall. Född med hjärtfelet AVSD och opererad. Energisk, babbelmoster och spjuver är tre ord som beskriver finaste Alicia bäst!


Kevin är ett aprilbarn av nyaste årsmodellen och är väldigt efterlängtad, precis som sin syster. Han har en enorm vilja och är en glad bebis. Även Kevin föddes med blåsljud, men hålen i hans lilla hjärta ska växa ihop själva. Alicia kallar Kevin för "stumpestumpan" när han är ledsen ;)

Kolla in min bloppis på reuse.se